Waterscouting Paul Kruger
De  Waterscouts uit Middelburg

Speltakken

De groep is verdeeld over een aantal speltakken op basis van leeftijd.

Dolfijnen

De jongste groep bedoeld voor jongens van 7 tot 12 jaar. De activiteiten zijn voornamelijk op het land maar er wordt al rustig kennis gemaakt met roeien en zeilen. Veel spel en veel afwisseling.

Zeeverkenners

De speltak waar de jongens van 12 tot 16 jaar het water op gaan om te zeilen en te roeien. Tijdens de zomer zijn we op het Veerse meer en in de winter verplaatsen we naar Middelburg.

Wilde Vaart

Na de verkenners stromen de jongens door naar de wiva. De leeftijd is gericht om 16 - 18 jaar en dat betekent een eigen invulling geven aan het programma onder begeleiding

Loodsen

De oude rotten (18+) van de groep die verzamelen om de paar weken in het clubhuis voor een drankje en ellenlange gesprekken. De stam assisteert de leiding en bestuur met onderhoud en acties.