Komen kijken?

Op de website kunnen we je slechts een kleine indruk geven van wat we allemaal doen. Nieuwsgierig geworden? Kom dan zelf eens kijken… én meedoen!

Voordat je lid wordt kun je eerst 3 keer vrijblijvend met de groep meedoen. Stuur een mailtje naar de betreffende speltak of stap eens bij ons binnen tijdens de opkomsttijden.

Na 3 keer meedraaien, kun je dan zelf beslissen of je lid wil worden. Bij sommige speltakken kan het voorkomen dat er een wachtlijst is. De leiding van de speltak kan je daarover informeren.

Ben je een meisje en wil je ook graag bij de Waterscouting? Bekijk dan snel de website van onze zustergroep de Lutem.

Inschrijf formulier

Als een inschrijfformulier ingevuld en door een ouder/verzorger ondertekend is, wordt een kind lid van Waterscouting Paul Kruger. Wij zorgen er dan weer voor dat alle leden ingeschreven staan bij Scouting Nederland. Vanaf het moment van inschrijven is lidmaatschapsgeld verschuldigd.

Het inschrijfformulier kun je krijgen bij de leiding van de speltakken of je kunt het hier downloaden. Het formulier kan worden ingeleverd bij de speltakleiding of gemaild naar de ledenadministratie. Mocht je stoppen dan is er een schriftelijke uitschrijving nodig.

Neem snel contact op!